LEHDISTÖTIEDOTE 2022-02-02

Sähköposti: jussi.koskela@mediamond.fi

Press Release in English

Deluxe Ski Jump 2 julkaistu iOS-laitteille

Espoo 2022-02-02 -- Mediamond Tmi on julkaissut 2000-luvun alun Deluxe Ski Jump 2 -mäkihyppypelinsä iPhone- ja iPad-laitteille. Pelin iOS-versio näyttää, tuntuu ja kuulostaa juuri samalta kuin alkuperäinen PC:n kulttiklassikko. Hyppyasennon säätäminen tapahtuu pelin Android-versiosta tutulla tavalla laitetta kääntelemällä tai kosketusohjauksella. Deluxe Ski Jump 2 -pelin voi ladata ilmaiseksi App Storesta.

Pelin viime talvena julkaistua Android-versiota on ladattu Google Play -kaupasta jo lähes miljoona kertaa. Peli on saanut käyttäjiltä keskimäärin 4.5/5.0 tähteä. Puolassa Deluxe Ski Jump 2 nousi julkaisupäivänään Google Play -kaupan suosituimmaksi sovellukseksi.

Mediamond Tmi

Mediamond Tmi on vuonna 2000 perustettu suomalainen pelialan yritys, joka tuottaa mukaansatempaavia, laadukkaita, ladattavia pelejä. Mediamondin toiminnasta vastaa yrityksen perustanut Jussi Koskela. Mediamond on kehittänyt ja julkaissut neljä peliä ylistetyssä Deluxe Ski Jump -mäkihyppypelisarjassa. Mediamond on myynyt Deluxe Ski Jump -pelejä yli 50 maahan.

Lisätietoja Deluxe Ski Jump 2 -pelin iOS-versiosta:

Sähköposti:
jussi.koskela@mediamond.fi

Deluxe Ski Jump 2:

Deluxe Ski Jump 2 App Storessa:

Mediapaketti:

Pelivideo: